کنخ بروزترین دانلود
به وبلاک کنخ خوش اومدید

ساخت کلاژ های زیبا Photo Collage Max 2.1.8.2

اگر به ساخت کلاژ و ساخت تصاویر زیبا علاقه مندید پیشنهاد می کنیم نرم افزار قدرتمند Photo Collage Max را که برای این منظور طراحی شده است از دست ندهید . این برنامه قدرتمند قادر است با بهره گیری از تصاویر شما اقدام به ساخت کارت های تبریک مختلف نظیر عروسی ، تقویم تولد ، جشن ها و البته کلاژ های زیبا نماید . تنها چیزی که شما می بایست انجام دهید انتخاب تصاویر است و آن چیزی که در خروجی دریافت می کنید عکس هایی خلاقانه و شگفت انگیز است که می تواند خاطره های شما را ماندگار تر نماید . این برنامه دارای ابزارهای ویرایشی تصویری نیز می باشد که با بهره گیری از آنها می توانید برخی کارهای ابتدایی نظیر تغییر اندازه ، برش بخش های دلخواه و … را نیز بر روی عکس هایتان انجام دهید .

 

 

 

hajm حجم : ۳۴٫۱۵ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 18:43
محمد احمد کنخ

ESET NOD32 Antivirus 4.2.35.0 قدرتمند ترین آنتی ویروس جهان

NOD32

در دنیای مجازی اینترنت نیز همانند دنیای واقعی عده ای از دانش خود در راه هایی خارج از راه اصلی آن قدم بر می دارند . برخی با ساخت بد افزار ها قصد تخریب رایانه ها را دارند و برخی نیز می خواهند تا با سرقت اطلاعات به حساب های شخصی اینترنتی و یا دیگر اطلاعاتی که می توانند مورد استفاده قرار دهند ، دسترسی پیدا کنند . برای در امان بودن از شر دزدان و خرابکاران زیادی که در اینترنت وجود دارد نیاز به استفاده از یک برنامه قدرتمند برای مقابله و جلوگیری از اجرای طرح های مخرب احساس می شود . ESET NOD32 نام نرم افزاری است که بر اساس نظر سنجی ها و مطالعاتی که از سوی مجلات معتبر کامپیوتری انجام شده ، لقب بهترین آنتی ویروس را به خود اختصاص داده است . یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار که باعث دست یافتن به این مهم گردیده است ، به روز رسانی های سریع آن می باشد . جالب است بدانید که تعداد بسته های به روز رسانی این نرم از عدد ۴۰۰۰ عبور کرده و به همین دلیل همیشه در مقابل جدید ترین ویروس های و سایر مخرب ها خود را ب عنوان برترین محافظ نشان داده است . سایت دانلود کده نیز با قرار دادن مداوم آپدیت ها به طور مداوم ( هفته ای ۲ بار ) به شما کمک خواهد کرد تا بدون پرداخت هزینه برای خرید نسخه اوریجینال ، بتوانید کامپیوتر خود را در دنیای خطرناک مجازی مصون بدارید . این نرم افزار همانند بسیاری از آنتی ویروس ها به صورت Real-Time عمل می کند بدین معنی که تمامی حرکات و فعالیت های شما به صورت لحظه ای مورد بررسی قرار می گیرد تا در صورت بارگذاری هرگونه بد افزاری نظیر ویروس ، کرم ، تروجان ، ابزار جاسوسی و تبلیغاتی چه از اینترنت و چه از سایر راه ها نظیر اتصال فلش مموری به رایانه ، از این عمل جلوگیری کند . با NOD32 در مقابل هکر ها و دزدی های اینترنتی ( phishing ) نیز در امان خواهید بود چرا که این نرم افزار راه های مقابل با تمامی آن ها را در اختیار خود دارد . دیگر ویژگی این برنامه این می باشد که با وجود کنترل لحظه ای ، کم ترین استفاده را از حافظه رایانه تان می کند . با این قابلیت دیگر نیاز نیست تا برای اجرای یک برنامه سنگین نظیر بازی های اینترنتی آنتی ویروس خود را غیر فعال کرده و از امنیت فاصله بگیرید . این آنتی ویروس قادر است تا در پلت فرم های مختلف نظیر ویندوز مایکروسافت ، یونیکس و لینوکس ، ناول ، سیستم عامل داس ، اکسچنج سرور  ، لوتوس دومینو و سایر سرورهای ایمیل وظیفه خود را به بهترین نوع ممکن انجام دهد .

تغییرات انجام گرفته در NOD32 Antivirus 4.2.35 :
- تعمیر مشکل پشتیبانی نکردن از آدرس دامنه های دارای بیش از ۲۵۶ کاراکتر
- تعمیر مشکل طولانی بودن نام که باعث ایجاد اشکال در بخش “document protection enabled” می شد .
-تعمیر اسکن کردن تنظیمات پروفایل که بعد از نصب مجدد اندوخته نمی شد .
- تعمیر مشکل باز نشدن لاگ ها در ویندوز NT4.0

- مشکل ذخیره نکردن لاگ ها و همچنین تهیه خروجی در سروس اسکریت درون ویندوز NT4.0
- تعمیر مشکلات کوچو موجود در نرم افزار های Thunderbird و Outlook
- تعمیر مشکل سازگاری Log ها در نسخه های ۶۴ بیتی ویندوز های ویستا و سون

نسخه ۳۲ بیتی
حجم : ۳۵٫۸۳ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم
دانلود با لینک غیر مستقیم از Rapidshare.com

نسخه ۶۴ بیتی
حجم : ۳۹٫۰۴ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم
دانلود با لینک غیر مستقیم از Rapidshare.com



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 18:42
محمد احمد کنخ

طراحی حرفه ای صفحات وب با H&M StudioLine Web 3.70.20.0

H&M StudioLine Web 3.70.20.0

این روز ها تعداد سایت های اینترنتی با رشد چشمگیری در حال افزایش بوده و روزانه هزاران پایگاه جدید راه اندازی می شود که هر یک هدفی خواص را دنبال می کنند . عده ای می خواهد روز نوشت های خود را در اختیار دیگران قرار دهند ،‌ برخی قصد خدمت رسانی به کاربران را دارند و عده ای دیگر فکر کسب درآمد از اینترنت را در سر می پرورانند . با وجود اینکه اسکرپیت ها و CMS های متفاوتی ساخته شده اند که می توانند نیازهای کاربران را برطرف سازند اما برخی به دنبال نوآوری و طراحی وب سایت هایی هستند که نمونه های آنها در هیچ جایی یافت نمی شود .

StudioLine Web integrates نرم افزاری است کامل که از مجموعه ای از ابزارهای قدرتمند طراحی وب و انتشار صفحات تشکیل شده است که در ساخت آن بر حفظ کاربری آسان تاکید جدی شده است . ویرایشگر طرح بندی و صفحات ، آرشیو کننده تصاویر و ویرایش آنها ، گرافیک و افکت های متون ، گالری تصاویر ، انتقال فایل و مدیریت وب سایت از جمله ی عناوینی هستند که با استفاده از این نرم افزار توانایی انجام آنها را خواهید داشت . با StudioLine Web طراحی وب را در کم ترین زمان ممکن را درک خواهید کرد . با استفاده از این نرم افزار نیازی به دانستن زبان برنامه نویسی تحت وب نخواهید داشت چرا که طراحان آن قصد ساخت برنامه ای را داشته اند که افرادی با دانش نه چندان زیاد نیز بتواند صفحات مورد نظر خود را بسازند و به این مهم نیز به خوبی دست پیدا کرده اند . از این رو اگر دنبال ساخت یک وب سایت اینترنتی استاتیک هستید استفاده از این برنامه را به شما پیشنهاد می کنیم .

 

 

 

hajmحجم : ۱۰۱٫۱۹ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 18:13
محمد احمد کنخ

Artisteer 3.0.0.35414 Beta ابزار حرفه ای ساخت تمپلیت

Artisteer

همراه با کرک معتبر

این روزها هر فردی می تواند به سادگی و با کم ترین هزینه صاحب یک سایت اینترنتی شده تا مطالبی که در نظر دارد را منتشر نماید . سیستم های مدیریت محتوا ( CMS ) یکی از مهم ترین دلایلی هستند که باعث شده اند ساخت یک سایت تا این اندازه راحت گردد و شما می توانید تنها با چند کلیک ساده نرم افزار آنها را بر روی هاستینگ خود نصب نموده و از امکانات بی شماری که در اختیارتان می گذارند ، استفاده نمایید . وردپرس ، جوملا ، دروپال و awesome جز محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا به شمار می روند که به دلایلی نظیر رایگان بودن ، پشتیبانی حرفه ای تیم سازنده ، افزونه ها و تمپلیت های فراوان تا این اندازه مورد توجه قرار گرفته اند .

پوسته یا همان Theme یکی از بخش هایی است که هر وب مستری تمام تلاش خود را می کند تا به بهترین نحو ممکن آن را آراسته و محیطی جذاب را برای کاربران خود به ارمغان آورد . حال ممکن است که با وجود هزارن پوسته ای که در اینترنت وجود دارد نظر شما به هیچ یک از آنها جلب نشده و دچار یاس و ناامیدی نشوید . در اینجا بهترین گزینه ای که وجود خواد داشت طراحی یک تم مطابق با آن چیزی است که در ذهنتان می پرورید  اما یک عامل بازدارنده که همان عدم داشتن دانش کدنویسی و طراحی است شما را منصرف خواهد نمود .

این نا امیدی در گذشته تا حدود بسیاری خود را نمایان می ساخت اما پس از طراحی و عرضه ی نرم افزار محبوب Artisteer همه چیز رنگ بویی تازه به خود گرفت . با به روی کار آمدن این نرم افزار طراحی پوسته دیگر هیچ فردی نمی توانست به دروغ بگوید که توانایی ساخت تم مورد نظر خود را ندارد چرا که محیط این برنامه و امکانات آن به گونه ای است که با دانستن ابتدایی ترین مسایل خواهید توانست تمپلیتی دقیقا مطابق با سلیقه ی خود ساخته و از آن در وب سایتتان بهره ببرید .

 

۱۰ دلیل برتر برای استفاده از Artisteer
1 – تولید ایدهای عالی برای طراحی وب
۲ – تبدیل طرح های ساخته شده به تمپلیت های زیبای وب و بلاگ
۳ – تهیه پوسته مبتنی بر آخرین استاندارد های HTML و CSS
4 – هیچ نیازی به آموزش فتوشاپ ، CSS ، HTML و سایر تکنولوژی ها نخواهد بود .
۵ – اگر شما یک طراح وب هستید می توانید ایده هایتان را به تندی برای مشتریان خود نمایش دهید .
۶ – امکان انتخاب بسیاری از عناصر طراحی ؛ از بک گراند گرفته تا اشیا و دگمه ها
۷ – تعمیر خودکار خطاهایی که ممکن است در تصاویر و سایر جزئیات رخ دهد .
۸ – آموزش اینکه چگونه می تواند کد های حرفه ای HTML و CSS را ساخت .
۹ – ذخیره سرمایه
۱۰ – جلوگیری از اتلاف وقت

 

 

 

hajmحجم : ۹۶٫۷۳ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 18:9
محمد احمد کنخ

ساخت حرفه ای منو های وبسایت با AllWebMenus Pro v5.3.836

allWebMenus+Pro.jpg

با نرم افزار AllWebMenus شما میتوانید بدون نیاز به هیچ گونه دانش فنی در رابطه با زبان برنامه نویسی dhtml/javascript منو هایی مناسب برای وبسایت با فرمت جاوا اسکریپت بسازید. منو های جاوا اسکریپت را میتوان با یک روش ساده درخت مانند طراحی کرد سپس با ابزار هایی که این نرم افزار در اختیار شما قرار میدهد میتوانید آن را زیبا تر و سفارشی کنید. برای مثال ایجاد رنگ بندی ، متحرک کردن منو ، ساخت منو های کشویی و … که باعث میشود نتیجه نهایی بسیار زیبا و جالب باشد. منو های ساخته شده در این برنامه با تمامی مرورگر ها مانند فایرفاکس ، اینترنت اکسپلورر، گوگل کروم، اپرا، موزیلا، کانکرر، سافاری و غیره سازگار بوده و در تمامی آن ها به درستی اجرا میشوند. همچنین از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به افکت گذاری بر روی منو ها و دکمه ها اشاره کرد مثلا زمانی که موس بر روی منو مورد نظر برده میشود تغییر رنگ دهد یا وقتی کلیک میشود صدای کلیک ایجاد کند ! هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

 

 

حجم : ۹٫۱۹ مگابایت

پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 18:7
محمد احمد کنخ

آنتی ویروس Kaspersky Antivirus 2010 9.0.0.735

Kaspersky Anti-Virus 2010 یک نرم افزار آنتی ویروس بسیار قدرتمند می باشد که با نصب بر روی ویندوز تمامی عملیات ها را تحت نظر خود گرفته و از فعالیت کردن برنامه های ناخواسته جلوگیری به عمل می آورد . این نرم افزار با استفاده از ابزار جادویی خود به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده مراحلی ساده به کامپیوتر خود امنیتی کامل اهدا کنند .

Kaspersky Antivirus 2010 9.0.0.735

برخی از قابلیت های جدید آنتی ویروس Kaspersky Anti-Virus 2010 :
- محافظت در مقابل ویروس ها ، تروجان ها و کرم ها
- بلوکه کردن ابزارهای جاسوسی و تبلیغاتی
- اسکن کردن ایمیل ها
- اسکن کردن ترافیک اینترنت صرف نظر از مرورگرها
- محافظت از مسنجر های ICQ و MSN
- اسکن کردن اسکریپت های ویژوال بیسیک
- فایروال شخصی ۲ طرفه
- امن کردن استفاده از Wi-Fi و VPN
- مراقبت کردن از برنامه های ناشناخته با رتبه بندی کردن آنها
- اسکن کردن سیستم عامل و برنامه های نصب شده بر روی آن
- غیر فعال کردن لینک های ورودی به سایت های خطرناک
- بازیابی کردن تظیمات صحیح ویندوز و بد افزارها
- کیبورد مجازی به منظور وارد کردن یوزرنیم و پسورد ها در محیطی امن
- پاک کردن فایلهای غیر ضرور موجود در Temporary و کوکی ها
- غیر فعال کردن بنر های تبلیغاتی صفحات وب
- به روزرسانی خودکار بانک اطلاعاتی
- قابل نصب بر روی ویندوز های اکس پی ، ویستا و سون ( نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی )
حجم : ۶۳٫۶۶ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 18:6
محمد احمد کنخ

تضمین امنیت شما در اینترنت Kaspersky Internet Security 2011

Kaspersky Internet Security 2011

 

همراه با لایسنس ۵۰۰۰ روزه و آموزش کرک کردن کاملا تصویری

اینترنت با تمام خوبی هایی که دارد به دلیل لوث وجود افرادی خرابکار باعث شده است کاربران نتوانند هنگام استفاده از آن خیالی آسوده داشته باشند و ترس نفوذ هکر ها و به سرقت رفتن اطلاعات همیشه باعث آزردگی بوده است . از این رو شرکت های امنیتی به فکر وارد شدن به این حوزه افتاده و تا کنون برنامه های متفاوتی را برای تامین امنیت کاربران هنگام وبگردی به وجود آورده اند . در این بین Kaspersky که حرفه ای ها آن را قدرتمند ترین کمپانی امنیتی در حال حاضر می دانند نیز بی کار ننشسته و نرم افزاری را برای این منظور طراحی کرده است .

این برنامه امنیتی که Kaspersky Internet Security سالهاست که عنوان دژی مستحکم برای کاربران در مقابل حملات اینترنتی مورد استفاده قرار گرفته و می گیرد که با ورود به سال نو میلادی نسخه ۲۰۱۱ آن نیز منتشر پیدا کرده است . محصولات ساخت Kaspersky به دلیل آپدیت های منظمی که برای آنها منتشر می شوند از بهترین گزینه هایی است که هر کاربری می تواند پیش رو داشته باشد چرا که با به روز رسانی های مداوم ویروس های جدیدی که توسط آزمایشگاه Kaspersky شناخته می شوند در کمترین زمان ممکن اثر خود را در برابر شما از دست خواهند داد .

با در اختیار داشتن Kaspersky Internet Security 2011 دیگر هچگونه نگرانی هنگام انجام تراکنش های بانکی ، بازی های آنلاین ، خرید های اینترنتی و یا استفاده اعضای خانواده تان از اینترنت نخواهید داشت چرا که همه چیز در کنترل شما خواهد بود و هیچ فرایند غیر مجازی صورت نخواهد پذیرفت . افت شدید سرعت از مهم ترین دلایلی است که کاربران را وادار می کند تا ریسک بالای عدم استفاده از برنامه های امنیتی را به جان خریده اما چیزی با نام کمبود سرعت را نبینند . حال فرض کنید با سرعت های اینترنتی بسیار پایین قرار باشد ایستگاه هایی سخت گذر برای بازرسی وجود ویروس ، تروجان یا …. وجود داشته باشد و این دقیقا همان زمانی است که کاربر اقدام به حذف نرم افزارهای امنیتی می کند . خوشبختانه Kaspersky Internet Security 2011 با آگاه بودن به این قضیه از کاهش سرعت شما چه در اجرای خود برنامه و چه در اینترنت نخواهد کاست و این ویژگی می تواند مژده ای باشد برای دوستداران امنیت بدون افت سرعت !

 

برخی از ویژگی های کلیدی Kaspersky Internet Security 2011 :
– بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته برای شناسایی آدرس سایت های سارق
– امکان سفارشی سازی حفاظت بنا به نیاز ها و فعالیت های شما
– سیستم بیننده یا آنالیزور پایه-ابتکاری که اقدام به بررسی رفتاری برنامه و بلاک کردن ابزارهای خطرناک می کند .
– باز کردن ایمن وب سایت ها با اضافه کردن افزونه بر روی مرورگر های وب و کنترل کامل سایت های اینترنتی
-  تامین امنیت کامپیوتر شما به صورت لحظه ای و عدم توقف پروسه کاری
– بهره گیری از یک فایروال پیشرفته برای مقابله در برابر هکر ها
– بالا بردن سطح عملکرد و کارایی سیستم
– ابزاری پیشرفته برای تحت نظر گرفتن فعالیت کودکان از سوی والدین
– قابلیت زمانبندی کردن پروسه های اسکن و آپدیت
– شناسایی کامل ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها و سایر بد افزارها نظیر ابزارهای جاسوسی و تبلیغاتی
– و …

 

 

 

hajm حجم : ۱۱۱٫۰۹ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 18:5
محمد احمد کنخ

مدیریت حرفه ای دانلود ها با Download Accelerator Plus v9.1

نرم افزار Download Accelerator Plus که با نام DAP نیز شناخته می شود یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در بین کاربران اینترنت شناخته می شود . این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی خاص خود سرعت دانلود فایلهای شما را تا ۳۰۰% افزایش می دهد . از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به پشتیبانی از متوقف و ادامه دادن پروسه دانلود ، جست و جو برای فایلهای مشابه در سرور های دیگر به منظور دسترسی به بالاترین سرعت برای دانلود و بازیابی فایلهای دانلود شده به صورت ناقص در اثر اتفاقاتی مانند قطعی ناگهانی اتصال و یا خاموش شده کامپیوتر اشاره نمود . همچنین با استفاده از این نرم افزار نیازی به کپی کردن آدرس فایلهای مورد نظر در محیط نرم افزار ندارید بلکه DAP با نصب افزونه های خود بر روی مرورگر های Internet Explorer ، FireFox و Opera این امکان را به شما می دهد تا تنها با کلیک بر روی لینک های مورد نظر فرایند دانلود را آغاز کنید . لازم به ذکر است که نرم افزار Download Accelerator Plus از کانکشن های dial-up، cable ، DSL / ADSL ، T1 به طور کامل پشتیبانی می کند.

حجم : ۱۴٫۷۵ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 18:4
محمد احمد کنخ

دانلود ویدیو از سایتهای نظیر یوتوب با Ashampoo ClipFinder HD 2.02

پس از طراحی شاهکارهایی در زمینه ی آهنگها و تصاویر از شرکت Ashampoo ، اکنون نوبت به مبحث نقل و انتقال فایلهای ویدوئویی می رسد. با کمک برنامه یAshampoo ClipFinderمی توانید کلیپهای ویدوئویی مورد نظر خود را از سایتهایی نظیر YouTube ، VideU ، MyVideo ، ClipFish ، Google Video ، sevenload و Dailymotion بدون هیچ گونه درنگی، تنها با چند کلیک ماوس یافته و دانلود نمایید!

این روزها برای اغلب کاربران اینترنتی پیش می آید که در بین کار و یا دیگر اوقات زندگی روزمره برای زنگ تفریح هم که شده به این سایتها رجوع کرده و از منابع ویدئویی جذاب آنها لذت میبرند و همچنان به نظر می رسد که بیشتر مردم برای پیدا کردن و دانلود کلیپ ویدیویی از یو توب و سایتهای مشابه اش، برنامه خاصی استفاده نمی نمایند ولی Ashampoo ClipFinder قابلیتهایی فراتر ازدیگر برنامه ها ارائه میکند ؛ به طوریکه شما توسط این برنامه قادر به دانلود و ذخیره ی فوری کلیپهای کوتاه با فرمتهای مختلف بر روی کامپیوتر خود خواهید بود.

Ashampoo ClipFinder اطلاعات متنوعی متناسب با کلیپ مورد نظر شما از قبیل حجم فایل، اسم فیلم و دیگر تفاصیل و جزئیات آنها را به شما نشان میدهد و تنها با یک کلیک ساده ، فیلم انتخابی شما را به نمایش در آورده و همچنان بدون هیچ گونه مشکلی قادر به ذخیره آن در کامپیوتر شما میباشد.حجم : ۱۱٫۱۸ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 18:3
محمد احمد کنخ

ویرایش حرفه ای تصاویر با Firegraphic 10.0.1001


Firegraphic
نرم افزاری کامل و قدرتمند در زمینه مدیریت و مشاهده تصاویر است . شما با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس های خود را مشاهده کرده و ویرایش کنید و یا اینکه از آنها پرینت تهیه نماییدو همچنین به انتشار تصاویر خود در اینترنت بپردزاید .
از قابلیت های اساسی این نرم افزار می توان به امکان سفارشی ساختن تولبار و انتخاب پوسته های مختلف اشاره نمود .حجم : ۴٫۵۲ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 17:59
محمد احمد کنخ
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کنخ بروزترین دانلود و آدرس mohammadahmad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1