کنخ بروزترین دانلود
به وبلاک کنخ خوش اومدید

 

پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت 1391

گپ نما مسنجر فارسي زبان www.GaPNaMa.ir

برای دانلود مسنجر گپ نما ( GaP NaMa )  به لینک زیر مراجعه فرمایید

http://www.GaPNaMa.ir


http://www.GaPNaMa.com



           
یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, :: 23:52
محمد احمد کنخ

کپی کردن آسان فیلم های دی وی دی Acala DVD Ripper 4.0.5

Acala DVD Ripper 4.0.5

آیا شما نیز فیلم هایی بر روی DVD داشته و قصد دارید که آنها را بر روی هارد درایو کامپیوترتان کپی کنید ؟
Acala DVD Ripper نام نرم افزاری است که با نصب و استفاده از آن می توانید به سادگی هر چه تمام تر فیلم های رایت شده بر روی دیسک های دی وی دی را ریپ کرده و آنها در فرمت هایی نظیر AVI/DivX/XviD/Mp4/3GP /Mpeg/WMV و یا فرمت های قابل پخش در دستگاه های iPod/iPhone/PSP/Zune/Pocket PC/Mobile Phone/Apple تبدیل کنید . این برنامه با بهره گیری از یک فشرده ساز کدگذاری به شما این امکان را می دهد تا فایلهای خروجی خود را در کیفیت مشابه سایر نرم افزار ها اما با حجمی پایین تر دریافت کنید . همه چیز تنها با یک کلیک انجام خواهد پذیرفت و هیچ گونه نیازی به دانستن مهارت های کامپیوتری نخواهید داشت .

این نرم افزار که از ویندوز های ۹۸/۹۸SE/ME/2000/XP/ VISTA / Win 7 به طور کامل پشتیبانی می کند تنها ۱۸ مگابایت از فضای هارددیسک شما را اشغال خواهد نمود که نسبت به گونه های مشابه حجمی است بسیار اندک .

 

 

 

hajm حجم : ۱۱٫۳۶ مگابایت

password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 18:53
محمد احمد کنخ

رایت و مدیریت انواع CD و DVD با Nero Burning ROM Micro v 10.6.4.100 Portable

Nero Burning ROM Micro

Nero Burning ROM Micro نسخه فشرده و کوچک شده نرو است که معروف ترین نرم افزار در زمینه CD و DVD میباشد. این نرم افزار با حجم بسیار کمی که نسبت به نسخه ی اصلی خود دارد میتواند کار های بسیار زیادی در رابطه با سی دی و دی وی دی انجام دهد از جمله رایت CD و DVD به صورت کاملا حرفه ای و با سرعت بالا ، رایت اطلاعات از روی کامپیوتر بر روی CD و یا DVD مورد نظر شما ، رایت آهنگ ها بر روی سی دی به طور MP3 و …. . این برنامه با تکنولوژی بسیار پیشرفته ای که دارد میتواند حتی سی دی ها و دی وی دی های ساییده شده و خش دار را نیز بخواند و رایت کند. نرو از تمامی ویندوز ها به طور کامل پشتیبانی میکند و شما میتوانید آن را به راحتی بر روی سیستم خود اجرا کنید. هم اکنون میتوانید نسخه پرتابل این نرم افزار را که نیازی به نصب ندارد ، از دانلود کده دریافت نمایید.

 

 

hajm حجم : ۴۱٫۶۳ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 18:50
محمد احمد کنخ

اسکرین سیور بسیار زیبا و جالب آتش Fire Element Screensaver 1.2

Fire Element Screensaver

در این پست از سایت دانلود کده اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب آتش را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که فوق العاده با زیبا و با کیفیت بوده و با عکس های جالبی که دارد میتواند شما را مدت زیادی به دیدنیش مشغول کند. اگر به دنبال یک محافط صفحه نمایش فانتزی و زیبا میگردید این بهترین انتخاب برای شماست ! این اسکرین سیور دارای ۹ حالت بسیار زیبا است که مانند آن را در هیچ اسکرین سیور دیگری مشاهده نخواهید کرد. جالب ترین ویژگی این اسکرین سیور موسیقی آرامش بخش آن است که بسیار متناسب با تصاویر و محیطش است. هم اکنون میتوانید این محافظ صفحه نمایش زیبا را از دانلود کده دریافت نمایید.

 

 

 

حجم : ۱۰٫۵۶ مگابایت

پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 18:50
محمد احمد کنخ

ساخت انیمیشن های حرفه ای از چهره با Crazy Talk PRO 6.0

Crazy Talk PRO 6.0

چهره ، یکی از مشکل ترین قسمت ها در ساخت انیمیشن به شمار می رورد و برای ساخت یک انیمیشن متحرک از آن می بایست وقت زیادی را صرف کرد . Crazy Talk PRO یک نرم افزار فوق حرفه ای در این زمینه می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی خوردن آب ، از هرگونه چهره ای یک انیمیشن سخنگو بسازید . افکت های بسیاری برای حالات مختلف آماده شده است و می توانید به چهره کاراکتر خود هر کدام را که خواستید اضافه نمایید . اگر می خواهید بر روی عکس خود یا دوستان صدا گذاری کنید کافیست تا میکروفن را به کامپیوتر وصل کرده و صدای خود را پس از ذخیره به نرم افزار وارد کنید . سپس نقطه هایی حرکتی را بر روی عکس مورد نظر مشخص کرده و حالت چهره و نحوه بیان کلمات را تعیین کنید . نرم افزار به طور خود کار عملیات صدا گذاری را انجام داده و دهان و سایر قسمت های چهره ی انیمیشن را دقیقا مطابق با صدا به حرکت در می آورد .
همه چیز به طور حساب شده در این نرم افزار گنجانده شده اند و ریز ترین جزئیات نیز در ساخت انیمیشن استفاده می شود . به طور مثال در عکسی که لبها بر روی هم قرار گرفته اند و اثری از زبان و دندان ها موجود نیست ، می توانید خود شما آنها را به چهره ی انیمیشن تان اضافه نمایید . نگران پلک ها نیز نباشید چرا که آنها هم متناسب با حالتی که انتخاب کرده اید باز و بسته خواهند شد .
پس از ساخت انیمیشن خود ، می توانید آن را در یکی از فرمت های MPEG-4 ، NTSC ، PAL ، HD ، FLV  TGA ، BMP  ذخیره کنید . شما همچنین می توانید در پایان کار ، آن را به طور مستقیم به یوتیوب نیز ارسال نمایید .حجم : ۱۲۲٫۵۳ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 18:49
محمد احمد کنخ

Eltima SWF & FLV Player Pro 3.0.33.5106 پخش کننده فایلهای فلش

Eltima SWF & FLV Player Pro

 

SWF و FLV دو فرمت بسیار جالب و کارآمدی هستند که به لطف وجود وب ، از محبوبیت بالایی برخوردار گشته اند . همانطور که می دانید برای پخش این فرمت ها نیاز به نرم افزار مخصوصی وجود خواهد داشت که Eltima SWF & FLV Player Pro یکی از آنها می باشد . این برنامه با در اختیار داشتن قابلیت های پیشرفته ی بسیاری ، تنها یک پلیر ساده نخواهد بود . نمایش با سرعت بالا و به تصویر کشاندن فایلهای FLV به صوریت فریم به فریم از نکتا قابل توجه در این نرم افزار می باشند . شما همچنین خواهید توانست به صورت خیلی ساده لیست های پخش مورد علاقه خودتان را بسازید و اینکه فیلم های دلخواهتان را به طور مستقیم از وب سایت های مختلف دانلود کنید .

ویژگی های کلیدی Eltima SWF & FLV Player Pro 3.0.33.5106 :
- پخش ، توقف و نمایش فایلهای ادوبی فلش SWF و FLV
- امکان پخش ویدیو های موجود در سایت های مختلف به طور مستقیم
- ذخیره کردن فایلهای نمایش داده شده بر روی هارددیسک
- امکان استفاده آسان از آپشن های مختلف پخش نظیر بزرگنمایی ، کوچک نمایی و …
- نمایش فایلها به صورت تمام صفحه
- و …

 

 

 

حجم : ۳٫۸۵ مگابایت

پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 18:47
محمد احمد کنخ

آخرین ورژن فلش پلیر Adobe Flash Player 10.1.102.64

Adobe Flash Player

امروزه از فناوری فلش به دلیل وجود ویژگی های منحصر به فردش در طراحی سایت های اینترنتی استفاده بسیاری صورت می گیرد به خصوص سایت های ویدیوی آنلاین که مبنای استفاده از آنها در اختیار داشتن فلش پلیر می باشد . Flash Player محصولی از شرکت Adobe می باشد که همانند بسیاری از سایت های آمریکایی با تحریم کردن آی پی های ورودی از ایران ، امکان دانلود این نرم افزار را از هم وطنان گرامی سلب نموده است . از این رو با توجه به اهمیت بالایی که برای پخش فرمت های فلش چه SWF و چه FLV در مرورگر ها وجود دارد آخرین ورژن فلش پلیر را برای کاربران دانلود کده فراهم نموده ایم که امید است مورد توجه واقع گردد .

 

 

 

hajm حجم : ۲٫۶۱ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 18:47
محمد احمد کنخ

ایجاد اسلاید شو های فلش AnvSoft Photo Flash Maker Platinum v5.31

AnvSoft Photo Flash Maker Platinum

با در اختیار داشتن Photo Flash Maker Platinum شما خواهید توانست به سادگی آب خوردن از ویدیو های FLV و موزیک های مورد علاقه تان اسلاید شو های خارق العاده ای در قالب SWF ساخته و آن ها در کامپیوتر مشاهده کرده ، بر روی دیسک های CD یا DVD به صورت خوداجرا رایت نموده ، در وب سایت تان استفاده نمایید و یا اینکه آنها را در سایت های ویدیوی آنلاین منتشر بسازید و به رخ سایر کاربران بکشانید .

 

شما چه چیز هایی را می توانید به اسلاید شو فلشتان بیافزایید ؟
تصاویر : فرمت های JPG ، TIFF ، BMP و PNG
– موزیک :فرمت های MP3 ، WMA و WAV
– ویدیو : فایلهای FLV

 

با AnvSoft Photo Flash Maker Platinum ، توانایی تولید چه چیزهایی را خواهید داشت ؟
- CD و DVD های هدیه
– اسلاید شو های فلش تک فایلی در قالب SWF و HTML
– ساخت اسلاید شو های دینامیک تحت فرمت های SWF ، HTML و XML

 

چگونه خواهید توانست اسلاید شو تان را منتشر کنید ؟
- با رایت کردن آنها بر روی دیسک های CD و DVD
– با فشرده کردن در فرمت های zip ، rar و ۷z
– آپلود کردن در سایت های انتشار رایگان وب نظیر Go2Album
– انتشار دادن در سایت یا وبلاگ شخصی تان

 

 

 

hajm حجم : ۲۵٫۱۱  مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 18:46
محمد احمد کنخ

ساخت آسان کلیپ های فلش SWiSH Max v4.0.2011.03.18

swish4max

با در اختیار داشتن SWiSH Max v4 می توانید به سادگی و با بالاترین سرعت کلیپ های فلش مورد نظر خود را بسازید . SWiSH Max v4 که مجموعه ای از قابلیت ها و ابزارهایی که یک کاربر ممکن است برای ساخت فیلم های فلش بدان ها نیاز داشته باشد در خود گنجانده است . این ابزار ها که هدف اصلی شان جذاب تر کردن انیمیشن های فلش است وظیفه دارند تا تنها با چند کلیک ساده فیلم های شما را درگون ساخته و زیبایی منحصر به فردی را به آنها بدهند .

 

ویژگی های کلیدی SWiSH Max v4.0.2011.03.18 :
- در اختیار داشتن ابزارهای حرفه ای برای گرافیست ها و طراحان وب
- تاکید بر سادگی انجام فرایند ها در ساخت هسته ی اصلی نرم افزار
- در اختیار داشتن بیش از ۳۸۰ افکت آماده استفاده
- در اختیار داشتن بیش از ۳۰۰ کامپوننت آماده آستفاده و وکتور شیپ
- توانایی استفاده از عکس ، گرافیک ، ویدیو و صدا از تمامی فرمت های محبوب
- در بر داشتن زبان برنامه نویسی پیشرفته برای کاربران حرفه ای
- و …

 

 

 

hajm حجم : ۵۱٫۸۵ مگابایت

password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 18:44
محمد احمد کنخ

ساخت آلبوم های تصویری InAlbum Deluxe 4.0 Build 4006

InAlbum Deluxe نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید آلبوم های عکس بسیار زیبا از تصاویر دیجیتال خود بسازید . این برنامه که بیش از ۱۰۰ تمپلیت آماده استفاده دارد به شما کمک می کند تا با آمیختن تصاویرتان با یکدیگر و قرار دادن بک گراند های زیبا و یا استفاده از فریم های مختلف و نیز افکت ها و قلم های متفاوت آلبوم هایی چشم نواز ساخته و زیبایی تصاویر خود چند برابر کنید . شما همچنین می توانید با این برنامه ویدیو های دلخواهتان را نیز همراه با افکت های مختلف به آلبوم تان اضافه کنید . این برنامه از فرمت های ویدیویی رایج نظیر AVI, MOV, MPEG به طور کامل پشتیبانی می کند .

از دیگر امکانات InAlbum Deluxe دارا بودن بیش از ۳۰۰ انیمیشن با کیفیت برای افزودن توضیحات و زیباسازی عکس های شماست . شما می توانید پس از ساخت آلبوم خود برای آن منوهای سفارشی ساخته تا بتوانید بدون نیاز به کامپیوتر و تنها با داشتن یک دستگاه پخش DVD به تماشای آنها بنشینید .

 

 

 

hajm حجم : ۹۶٫۲۶ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 18:44
محمد احمد کنخ

ساخت کلاژ های زیبا Photo Collage Max 2.1.8.2

اگر به ساخت کلاژ و ساخت تصاویر زیبا علاقه مندید پیشنهاد می کنیم نرم افزار قدرتمند Photo Collage Max را که برای این منظور طراحی شده است از دست ندهید . این برنامه قدرتمند قادر است با بهره گیری از تصاویر شما اقدام به ساخت کارت های تبریک مختلف نظیر عروسی ، تقویم تولد ، جشن ها و البته کلاژ های زیبا نماید . تنها چیزی که شما می بایست انجام دهید انتخاب تصاویر است و آن چیزی که در خروجی دریافت می کنید عکس هایی خلاقانه و شگفت انگیز است که می تواند خاطره های شما را ماندگار تر نماید . این برنامه دارای ابزارهای ویرایشی تصویری نیز می باشد که با بهره گیری از آنها می توانید برخی کارهای ابتدایی نظیر تغییر اندازه ، برش بخش های دلخواه و … را نیز بر روی عکس هایتان انجام دهید .

 

 

 

hajm حجم : ۳۴٫۱۵ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 18:43
محمد احمد کنخ

ESET NOD32 Antivirus 4.2.35.0 قدرتمند ترین آنتی ویروس جهان

NOD32

در دنیای مجازی اینترنت نیز همانند دنیای واقعی عده ای از دانش خود در راه هایی خارج از راه اصلی آن قدم بر می دارند . برخی با ساخت بد افزار ها قصد تخریب رایانه ها را دارند و برخی نیز می خواهند تا با سرقت اطلاعات به حساب های شخصی اینترنتی و یا دیگر اطلاعاتی که می توانند مورد استفاده قرار دهند ، دسترسی پیدا کنند . برای در امان بودن از شر دزدان و خرابکاران زیادی که در اینترنت وجود دارد نیاز به استفاده از یک برنامه قدرتمند برای مقابله و جلوگیری از اجرای طرح های مخرب احساس می شود . ESET NOD32 نام نرم افزاری است که بر اساس نظر سنجی ها و مطالعاتی که از سوی مجلات معتبر کامپیوتری انجام شده ، لقب بهترین آنتی ویروس را به خود اختصاص داده است . یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار که باعث دست یافتن به این مهم گردیده است ، به روز رسانی های سریع آن می باشد . جالب است بدانید که تعداد بسته های به روز رسانی این نرم از عدد ۴۰۰۰ عبور کرده و به همین دلیل همیشه در مقابل جدید ترین ویروس های و سایر مخرب ها خود را ب عنوان برترین محافظ نشان داده است . سایت دانلود کده نیز با قرار دادن مداوم آپدیت ها به طور مداوم ( هفته ای ۲ بار ) به شما کمک خواهد کرد تا بدون پرداخت هزینه برای خرید نسخه اوریجینال ، بتوانید کامپیوتر خود را در دنیای خطرناک مجازی مصون بدارید . این نرم افزار همانند بسیاری از آنتی ویروس ها به صورت Real-Time عمل می کند بدین معنی که تمامی حرکات و فعالیت های شما به صورت لحظه ای مورد بررسی قرار می گیرد تا در صورت بارگذاری هرگونه بد افزاری نظیر ویروس ، کرم ، تروجان ، ابزار جاسوسی و تبلیغاتی چه از اینترنت و چه از سایر راه ها نظیر اتصال فلش مموری به رایانه ، از این عمل جلوگیری کند . با NOD32 در مقابل هکر ها و دزدی های اینترنتی ( phishing ) نیز در امان خواهید بود چرا که این نرم افزار راه های مقابل با تمامی آن ها را در اختیار خود دارد . دیگر ویژگی این برنامه این می باشد که با وجود کنترل لحظه ای ، کم ترین استفاده را از حافظه رایانه تان می کند . با این قابلیت دیگر نیاز نیست تا برای اجرای یک برنامه سنگین نظیر بازی های اینترنتی آنتی ویروس خود را غیر فعال کرده و از امنیت فاصله بگیرید . این آنتی ویروس قادر است تا در پلت فرم های مختلف نظیر ویندوز مایکروسافت ، یونیکس و لینوکس ، ناول ، سیستم عامل داس ، اکسچنج سرور  ، لوتوس دومینو و سایر سرورهای ایمیل وظیفه خود را به بهترین نوع ممکن انجام دهد .

تغییرات انجام گرفته در NOD32 Antivirus 4.2.35 :
- تعمیر مشکل پشتیبانی نکردن از آدرس دامنه های دارای بیش از ۲۵۶ کاراکتر
- تعمیر مشکل طولانی بودن نام که باعث ایجاد اشکال در بخش “document protection enabled” می شد .
-تعمیر اسکن کردن تنظیمات پروفایل که بعد از نصب مجدد اندوخته نمی شد .
- تعمیر مشکل باز نشدن لاگ ها در ویندوز NT4.0

- مشکل ذخیره نکردن لاگ ها و همچنین تهیه خروجی در سروس اسکریت درون ویندوز NT4.0
- تعمیر مشکلات کوچو موجود در نرم افزار های Thunderbird و Outlook
- تعمیر مشکل سازگاری Log ها در نسخه های ۶۴ بیتی ویندوز های ویستا و سون

نسخه ۳۲ بیتی
حجم : ۳۵٫۸۳ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم
دانلود با لینک غیر مستقیم از Rapidshare.com

نسخه ۶۴ بیتی
حجم : ۳۹٫۰۴ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم
دانلود با لینک غیر مستقیم از Rapidshare.com



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 18:42
محمد احمد کنخ

طراحی حرفه ای صفحات وب با H&M StudioLine Web 3.70.20.0

H&M StudioLine Web 3.70.20.0

این روز ها تعداد سایت های اینترنتی با رشد چشمگیری در حال افزایش بوده و روزانه هزاران پایگاه جدید راه اندازی می شود که هر یک هدفی خواص را دنبال می کنند . عده ای می خواهد روز نوشت های خود را در اختیار دیگران قرار دهند ،‌ برخی قصد خدمت رسانی به کاربران را دارند و عده ای دیگر فکر کسب درآمد از اینترنت را در سر می پرورانند . با وجود اینکه اسکرپیت ها و CMS های متفاوتی ساخته شده اند که می توانند نیازهای کاربران را برطرف سازند اما برخی به دنبال نوآوری و طراحی وب سایت هایی هستند که نمونه های آنها در هیچ جایی یافت نمی شود .

StudioLine Web integrates نرم افزاری است کامل که از مجموعه ای از ابزارهای قدرتمند طراحی وب و انتشار صفحات تشکیل شده است که در ساخت آن بر حفظ کاربری آسان تاکید جدی شده است . ویرایشگر طرح بندی و صفحات ، آرشیو کننده تصاویر و ویرایش آنها ، گرافیک و افکت های متون ، گالری تصاویر ، انتقال فایل و مدیریت وب سایت از جمله ی عناوینی هستند که با استفاده از این نرم افزار توانایی انجام آنها را خواهید داشت . با StudioLine Web طراحی وب را در کم ترین زمان ممکن را درک خواهید کرد . با استفاده از این نرم افزار نیازی به دانستن زبان برنامه نویسی تحت وب نخواهید داشت چرا که طراحان آن قصد ساخت برنامه ای را داشته اند که افرادی با دانش نه چندان زیاد نیز بتواند صفحات مورد نظر خود را بسازند و به این مهم نیز به خوبی دست پیدا کرده اند . از این رو اگر دنبال ساخت یک وب سایت اینترنتی استاتیک هستید استفاده از این برنامه را به شما پیشنهاد می کنیم .

 

 

 

hajmحجم : ۱۰۱٫۱۹ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 18:13
محمد احمد کنخ

Artisteer 3.0.0.35414 Beta ابزار حرفه ای ساخت تمپلیت

Artisteer

همراه با کرک معتبر

این روزها هر فردی می تواند به سادگی و با کم ترین هزینه صاحب یک سایت اینترنتی شده تا مطالبی که در نظر دارد را منتشر نماید . سیستم های مدیریت محتوا ( CMS ) یکی از مهم ترین دلایلی هستند که باعث شده اند ساخت یک سایت تا این اندازه راحت گردد و شما می توانید تنها با چند کلیک ساده نرم افزار آنها را بر روی هاستینگ خود نصب نموده و از امکانات بی شماری که در اختیارتان می گذارند ، استفاده نمایید . وردپرس ، جوملا ، دروپال و awesome جز محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا به شمار می روند که به دلایلی نظیر رایگان بودن ، پشتیبانی حرفه ای تیم سازنده ، افزونه ها و تمپلیت های فراوان تا این اندازه مورد توجه قرار گرفته اند .

پوسته یا همان Theme یکی از بخش هایی است که هر وب مستری تمام تلاش خود را می کند تا به بهترین نحو ممکن آن را آراسته و محیطی جذاب را برای کاربران خود به ارمغان آورد . حال ممکن است که با وجود هزارن پوسته ای که در اینترنت وجود دارد نظر شما به هیچ یک از آنها جلب نشده و دچار یاس و ناامیدی نشوید . در اینجا بهترین گزینه ای که وجود خواد داشت طراحی یک تم مطابق با آن چیزی است که در ذهنتان می پرورید  اما یک عامل بازدارنده که همان عدم داشتن دانش کدنویسی و طراحی است شما را منصرف خواهد نمود .

این نا امیدی در گذشته تا حدود بسیاری خود را نمایان می ساخت اما پس از طراحی و عرضه ی نرم افزار محبوب Artisteer همه چیز رنگ بویی تازه به خود گرفت . با به روی کار آمدن این نرم افزار طراحی پوسته دیگر هیچ فردی نمی توانست به دروغ بگوید که توانایی ساخت تم مورد نظر خود را ندارد چرا که محیط این برنامه و امکانات آن به گونه ای است که با دانستن ابتدایی ترین مسایل خواهید توانست تمپلیتی دقیقا مطابق با سلیقه ی خود ساخته و از آن در وب سایتتان بهره ببرید .

 

۱۰ دلیل برتر برای استفاده از Artisteer
1 – تولید ایدهای عالی برای طراحی وب
۲ – تبدیل طرح های ساخته شده به تمپلیت های زیبای وب و بلاگ
۳ – تهیه پوسته مبتنی بر آخرین استاندارد های HTML و CSS
4 – هیچ نیازی به آموزش فتوشاپ ، CSS ، HTML و سایر تکنولوژی ها نخواهد بود .
۵ – اگر شما یک طراح وب هستید می توانید ایده هایتان را به تندی برای مشتریان خود نمایش دهید .
۶ – امکان انتخاب بسیاری از عناصر طراحی ؛ از بک گراند گرفته تا اشیا و دگمه ها
۷ – تعمیر خودکار خطاهایی که ممکن است در تصاویر و سایر جزئیات رخ دهد .
۸ – آموزش اینکه چگونه می تواند کد های حرفه ای HTML و CSS را ساخت .
۹ – ذخیره سرمایه
۱۰ – جلوگیری از اتلاف وقت

 

 

 

hajmحجم : ۹۶٫۷۳ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 18:9
محمد احمد کنخ

ساخت حرفه ای منو های وبسایت با AllWebMenus Pro v5.3.836

allWebMenus+Pro.jpg

با نرم افزار AllWebMenus شما میتوانید بدون نیاز به هیچ گونه دانش فنی در رابطه با زبان برنامه نویسی dhtml/javascript منو هایی مناسب برای وبسایت با فرمت جاوا اسکریپت بسازید. منو های جاوا اسکریپت را میتوان با یک روش ساده درخت مانند طراحی کرد سپس با ابزار هایی که این نرم افزار در اختیار شما قرار میدهد میتوانید آن را زیبا تر و سفارشی کنید. برای مثال ایجاد رنگ بندی ، متحرک کردن منو ، ساخت منو های کشویی و … که باعث میشود نتیجه نهایی بسیار زیبا و جالب باشد. منو های ساخته شده در این برنامه با تمامی مرورگر ها مانند فایرفاکس ، اینترنت اکسپلورر، گوگل کروم، اپرا، موزیلا، کانکرر، سافاری و غیره سازگار بوده و در تمامی آن ها به درستی اجرا میشوند. همچنین از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به افکت گذاری بر روی منو ها و دکمه ها اشاره کرد مثلا زمانی که موس بر روی منو مورد نظر برده میشود تغییر رنگ دهد یا وقتی کلیک میشود صدای کلیک ایجاد کند ! هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

 

 

حجم : ۹٫۱۹ مگابایت

پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 18:7
محمد احمد کنخ

آنتی ویروس Kaspersky Antivirus 2010 9.0.0.735

Kaspersky Anti-Virus 2010 یک نرم افزار آنتی ویروس بسیار قدرتمند می باشد که با نصب بر روی ویندوز تمامی عملیات ها را تحت نظر خود گرفته و از فعالیت کردن برنامه های ناخواسته جلوگیری به عمل می آورد . این نرم افزار با استفاده از ابزار جادویی خود به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده مراحلی ساده به کامپیوتر خود امنیتی کامل اهدا کنند .

Kaspersky Antivirus 2010 9.0.0.735

برخی از قابلیت های جدید آنتی ویروس Kaspersky Anti-Virus 2010 :
- محافظت در مقابل ویروس ها ، تروجان ها و کرم ها
- بلوکه کردن ابزارهای جاسوسی و تبلیغاتی
- اسکن کردن ایمیل ها
- اسکن کردن ترافیک اینترنت صرف نظر از مرورگرها
- محافظت از مسنجر های ICQ و MSN
- اسکن کردن اسکریپت های ویژوال بیسیک
- فایروال شخصی ۲ طرفه
- امن کردن استفاده از Wi-Fi و VPN
- مراقبت کردن از برنامه های ناشناخته با رتبه بندی کردن آنها
- اسکن کردن سیستم عامل و برنامه های نصب شده بر روی آن
- غیر فعال کردن لینک های ورودی به سایت های خطرناک
- بازیابی کردن تظیمات صحیح ویندوز و بد افزارها
- کیبورد مجازی به منظور وارد کردن یوزرنیم و پسورد ها در محیطی امن
- پاک کردن فایلهای غیر ضرور موجود در Temporary و کوکی ها
- غیر فعال کردن بنر های تبلیغاتی صفحات وب
- به روزرسانی خودکار بانک اطلاعاتی
- قابل نصب بر روی ویندوز های اکس پی ، ویستا و سون ( نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی )
حجم : ۶۳٫۶۶ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 18:6
محمد احمد کنخ

تضمین امنیت شما در اینترنت Kaspersky Internet Security 2011

Kaspersky Internet Security 2011

 

همراه با لایسنس ۵۰۰۰ روزه و آموزش کرک کردن کاملا تصویری

اینترنت با تمام خوبی هایی که دارد به دلیل لوث وجود افرادی خرابکار باعث شده است کاربران نتوانند هنگام استفاده از آن خیالی آسوده داشته باشند و ترس نفوذ هکر ها و به سرقت رفتن اطلاعات همیشه باعث آزردگی بوده است . از این رو شرکت های امنیتی به فکر وارد شدن به این حوزه افتاده و تا کنون برنامه های متفاوتی را برای تامین امنیت کاربران هنگام وبگردی به وجود آورده اند . در این بین Kaspersky که حرفه ای ها آن را قدرتمند ترین کمپانی امنیتی در حال حاضر می دانند نیز بی کار ننشسته و نرم افزاری را برای این منظور طراحی کرده است .

این برنامه امنیتی که Kaspersky Internet Security سالهاست که عنوان دژی مستحکم برای کاربران در مقابل حملات اینترنتی مورد استفاده قرار گرفته و می گیرد که با ورود به سال نو میلادی نسخه ۲۰۱۱ آن نیز منتشر پیدا کرده است . محصولات ساخت Kaspersky به دلیل آپدیت های منظمی که برای آنها منتشر می شوند از بهترین گزینه هایی است که هر کاربری می تواند پیش رو داشته باشد چرا که با به روز رسانی های مداوم ویروس های جدیدی که توسط آزمایشگاه Kaspersky شناخته می شوند در کمترین زمان ممکن اثر خود را در برابر شما از دست خواهند داد .

با در اختیار داشتن Kaspersky Internet Security 2011 دیگر هچگونه نگرانی هنگام انجام تراکنش های بانکی ، بازی های آنلاین ، خرید های اینترنتی و یا استفاده اعضای خانواده تان از اینترنت نخواهید داشت چرا که همه چیز در کنترل شما خواهد بود و هیچ فرایند غیر مجازی صورت نخواهد پذیرفت . افت شدید سرعت از مهم ترین دلایلی است که کاربران را وادار می کند تا ریسک بالای عدم استفاده از برنامه های امنیتی را به جان خریده اما چیزی با نام کمبود سرعت را نبینند . حال فرض کنید با سرعت های اینترنتی بسیار پایین قرار باشد ایستگاه هایی سخت گذر برای بازرسی وجود ویروس ، تروجان یا …. وجود داشته باشد و این دقیقا همان زمانی است که کاربر اقدام به حذف نرم افزارهای امنیتی می کند . خوشبختانه Kaspersky Internet Security 2011 با آگاه بودن به این قضیه از کاهش سرعت شما چه در اجرای خود برنامه و چه در اینترنت نخواهد کاست و این ویژگی می تواند مژده ای باشد برای دوستداران امنیت بدون افت سرعت !

 

برخی از ویژگی های کلیدی Kaspersky Internet Security 2011 :
– بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته برای شناسایی آدرس سایت های سارق
– امکان سفارشی سازی حفاظت بنا به نیاز ها و فعالیت های شما
– سیستم بیننده یا آنالیزور پایه-ابتکاری که اقدام به بررسی رفتاری برنامه و بلاک کردن ابزارهای خطرناک می کند .
– باز کردن ایمن وب سایت ها با اضافه کردن افزونه بر روی مرورگر های وب و کنترل کامل سایت های اینترنتی
-  تامین امنیت کامپیوتر شما به صورت لحظه ای و عدم توقف پروسه کاری
– بهره گیری از یک فایروال پیشرفته برای مقابله در برابر هکر ها
– بالا بردن سطح عملکرد و کارایی سیستم
– ابزاری پیشرفته برای تحت نظر گرفتن فعالیت کودکان از سوی والدین
– قابلیت زمانبندی کردن پروسه های اسکن و آپدیت
– شناسایی کامل ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها و سایر بد افزارها نظیر ابزارهای جاسوسی و تبلیغاتی
– و …

 

 

 

hajm حجم : ۱۱۱٫۰۹ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 18:5
محمد احمد کنخ

مدیریت حرفه ای دانلود ها با Download Accelerator Plus v9.1

نرم افزار Download Accelerator Plus که با نام DAP نیز شناخته می شود یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در بین کاربران اینترنت شناخته می شود . این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی خاص خود سرعت دانلود فایلهای شما را تا ۳۰۰% افزایش می دهد . از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به پشتیبانی از متوقف و ادامه دادن پروسه دانلود ، جست و جو برای فایلهای مشابه در سرور های دیگر به منظور دسترسی به بالاترین سرعت برای دانلود و بازیابی فایلهای دانلود شده به صورت ناقص در اثر اتفاقاتی مانند قطعی ناگهانی اتصال و یا خاموش شده کامپیوتر اشاره نمود . همچنین با استفاده از این نرم افزار نیازی به کپی کردن آدرس فایلهای مورد نظر در محیط نرم افزار ندارید بلکه DAP با نصب افزونه های خود بر روی مرورگر های Internet Explorer ، FireFox و Opera این امکان را به شما می دهد تا تنها با کلیک بر روی لینک های مورد نظر فرایند دانلود را آغاز کنید . لازم به ذکر است که نرم افزار Download Accelerator Plus از کانکشن های dial-up، cable ، DSL / ADSL ، T1 به طور کامل پشتیبانی می کند.

حجم : ۱۴٫۷۵ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 18:4
محمد احمد کنخ

دانلود ویدیو از سایتهای نظیر یوتوب با Ashampoo ClipFinder HD 2.02

پس از طراحی شاهکارهایی در زمینه ی آهنگها و تصاویر از شرکت Ashampoo ، اکنون نوبت به مبحث نقل و انتقال فایلهای ویدوئویی می رسد. با کمک برنامه یAshampoo ClipFinderمی توانید کلیپهای ویدوئویی مورد نظر خود را از سایتهایی نظیر YouTube ، VideU ، MyVideo ، ClipFish ، Google Video ، sevenload و Dailymotion بدون هیچ گونه درنگی، تنها با چند کلیک ماوس یافته و دانلود نمایید!

این روزها برای اغلب کاربران اینترنتی پیش می آید که در بین کار و یا دیگر اوقات زندگی روزمره برای زنگ تفریح هم که شده به این سایتها رجوع کرده و از منابع ویدئویی جذاب آنها لذت میبرند و همچنان به نظر می رسد که بیشتر مردم برای پیدا کردن و دانلود کلیپ ویدیویی از یو توب و سایتهای مشابه اش، برنامه خاصی استفاده نمی نمایند ولی Ashampoo ClipFinder قابلیتهایی فراتر ازدیگر برنامه ها ارائه میکند ؛ به طوریکه شما توسط این برنامه قادر به دانلود و ذخیره ی فوری کلیپهای کوتاه با فرمتهای مختلف بر روی کامپیوتر خود خواهید بود.

Ashampoo ClipFinder اطلاعات متنوعی متناسب با کلیپ مورد نظر شما از قبیل حجم فایل، اسم فیلم و دیگر تفاصیل و جزئیات آنها را به شما نشان میدهد و تنها با یک کلیک ساده ، فیلم انتخابی شما را به نمایش در آورده و همچنان بدون هیچ گونه مشکلی قادر به ذخیره آن در کامپیوتر شما میباشد.حجم : ۱۱٫۱۸ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 18:3
محمد احمد کنخ

ویرایش حرفه ای تصاویر با Firegraphic 10.0.1001


Firegraphic
نرم افزاری کامل و قدرتمند در زمینه مدیریت و مشاهده تصاویر است . شما با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس های خود را مشاهده کرده و ویرایش کنید و یا اینکه از آنها پرینت تهیه نماییدو همچنین به انتشار تصاویر خود در اینترنت بپردزاید .
از قابلیت های اساسی این نرم افزار می توان به امکان سفارشی ساختن تولبار و انتخاب پوسته های مختلف اشاره نمود .حجم : ۴٫۵۲ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 17:59
محمد احمد کنخ

مدیریت کامل تصاویر با Sony Photo Go v1.0b Build 123

Sony Photo Go

نرم افزار Photo Go به شما کمک می کند تا با استفاده از شیوه های بسیار ساده و رابط کاربری حرفه ای خود به شما کمک می کند تا ویرایش های ضروری را روی تصاویر دیجیتال تان انجام داده و آن ها را سازماندهی نمایید . با این برنامه می توانید به سادگی تصاویر را وارد کرده و مدیریت کنید و با تعمیر آنها ، از خاطرات خود به بهترین گونه ممکن نگهداری کنید . با محیط آموزشی این برنامه که برای افراد تازه کار تعبیه شده است هر کسی می تواند با کمی تمرین از تمامی قابلیت های گنجانده شده در آن استفاده کند .

آیا کنترل تصاویر دیجیتال شما به دلیل رشد فزاینده ی آنها از دست خارج شده است ؟ Photo Go برای کمک به این مشکل شما و  سازماندهی کردن آنها توسط راه های گوناگون ساخته شده است . این نرم افزار به طور خودکار تصاویر را از دوربین دیجیتال شما وارد کرده و با بررسی حافظه کامپیوترتان ، عکس های دخیره شده را می یابد . پس از آن مرحله آرایش دادن به ترتیب آنها ، نمایش و تگ گذاری برای دسترسی سریع تر در آینده می باشد . مرتب سازی بر اساس زمان ، تاریخ و محبوبیت ، در یافتن تصاویر دلخواهتان کمک فراوانی می کند . این برنامه همچنین قادر است تا افکت های گوناگونی به عکس های شما اضافه کرده تا هرچه بهتر به نمایش در آیند . افکت های ساخت تصویر سیاه و سفید ، قرار دادن در روزنامه ی قدیمی و چاپ بر روی اسکناس از این جمله می باشند .

 


حجم : ۲۰٫۸۷ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 17:58
محمد احمد کنخ

اجرای برنامه های جاوا با Java Runtime Environment 1.6.0.22

Java Runtime box

جاوا یکی از زبان های برنامه نویسی است که در ابتدا برای برای کامپیوتر طراحی شده اما به دلیل قابلیت های خاص خود مورد توجه شرکت های ساخت گوشی قرار گرفت و اکثر آنها سیستم عاملی مبتنی بر جاوا را برای موبایل های طراحی کرده و استفاده نمود اند . ذکر این نکته به خاطر این بود که بسیاری از کاربران فکر می کنند جاوا تنها برای موبایل مورد استفاده قرار می گیرد که بر خلاف این عقیده ، کاربردهای بسیاری را از این زبان برنامه نویسی که نسبت به سایر زبان ها از سادگی بیشتری برخوردار است در کامپیوتر مشاهده می کنیم . اگر تا به حال در سایت های مختلف با نرم افزار هایی رو به رو شده باشید که در توضیحات آنها ذکر شده باشد که زبان برنامه جاوا است ، برای اجرای آنها حتما می بایست نرم افزار Java Runtime را در ابتدا نصب نموده تا قابلیت باز کردن فایل یا برنامه ی مورد نظرتان فراهم شود . علاوه بر این ها برخی از صفحات اینترنتی به طور کامل با جاوا طراحی شده اند توانایی باز شدن با مرورگر ها را به طور معمول نداشته و برای مشاهده آنها نیز به این نرم افزار نیاز خواهید داشت . از این رو با توجه به محبوبیت خاصی که پلتفرم جاوا در بین برنامه نویسان پیدا کرده است در اختیار داشتن Java Runtime امری واجب برای عقب نماندن از دنیای تکنولوژی برای هر کاربر محسوب می شود . این نرم افزار که به صورت رایگان منتشر می شود در دو نسخه ی ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ارایه شده که می توانید با توجه به پردازشگر خود یکی از آنها را از دانلود کده ، دریافت نمایید .

 

 

 

نسخه ۳۲ بیتی

حجم : ۱۳٫۹۵ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

 

نسخه ۶۴ بیتی

حجم : ۱۴٫۱۱ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 17:57
محمد احمد کنخ

Avanquest PowerDesk Professional 8.2.0.18 فایل منیجر حرفه ای برای ویندوز

Avanquest PowerDesk Professional

همه ی ما هنگام کار با ویندوز دفعات زیادی از فایل منیجر آن که Windows Explorer نام دارد استفاده می کنیم . این نرم افزار در واقع همان برنامه ای است که با استفاده از آن می توانیم پوشه های مختلف را باز کرده و به اجرای فایلهای مورد نظر بپردازیم و یا اینکه عملیات هایی نظیر کپی کردن ، برش یا حذف آنها را انجام می دهیم . این نرم افزار مدیریت فایل تا حدودی برای رفع نیازهای اولیه ممکن است موثر واقع شود اما اگر بخواهید همانند حرفه ای ها از کامپیوتر خود بهره ببرید و همچنین برای انجام کارهای خود زمان کم تری را هزینه کنید تنها راهکاری که باقی می ماند استفاده از یک نرم افزار قدرتمند در این زمینه می باشد . به دلیل اینکه این بخش از اهمیت بسیاری در بین کاربران برخوردار است تا کنون نرم افزار های متفاوتی ساخته شده است که به جرات می توان گفت PowerDesk Pro یکی از برترین آنهاست . این برنامه که می تواند جایگزینی مناسب برای ویندوز اکسپلورر باشد این امکان را به شما می دهد که در کنار رفع نیازهایی که تا کنون به وسیله ابزارهای نرم افزار پیش فرض ویندوز انجام می داده اید از بیش از ۲۵ ابزار مختلف دیگر نیز بهره مند شده و کارهای مورد نظرتان را ساده تر و سریع تر از گذشته انجام دهید . ابزار قدرتمند مربوط به آرشیو سازی فایلها ، نمایش دایرکتوری موجود در درایو ها به گونه های متفاوت ، جست و جوی پیشرفته و باز کردن پنجره های مقایسه ای تنها جزئی از قابلیت هایی هستند که در صورت استفاده از PowerDesk Pro در اختیارتان قرار خواهد گرفت .

 

ویژگی های کلیدی Avanquest PowerDesk Professional 8.2.0.18 :
– پشتیبانی از بیش از ۳۰ فرمت محبوب فشرده سازی
– جست و جو گر قدرتمند برای فایلهای و همچنین آرشیو های فشرده
– مونیتورنیگ فضای مصرفی دیسک
– ابزار تغییر نام گروهی فایلها
– اضافه کردن کامنت به فایلها
– تغییر آیکون و رنگ فولدر ها
– نمایش اطلاعات کامل مربوط به هر فایل یا فولدر
– امکان استفاده از پروتکل FTP به منظور انتقال فایلها
– در بر داشتن ادیتور Hex
– رمزگذاری کردن فایلها با استفاده تکنولوژی اختصاصی پاوردسک و یا DES
– قابلیت به انتشار گذاشتن فایلها از طریق شبکه های محلی
– پاک کردن فایلهای موجود بر روی دیسک بدون قابلیت بازگشت از طریق ریکاوری
– تبدیل بیش از ۳۰ فرمت گرافیکی به یکدیرگ
– باز کردن فایلهای MP3 و سایر گونه های مدیا
– ادیتور تگ فایلهای MP3 و لیست های پخش
– امکان سفارشی کردن تولبار
– و بسیاری دیگر

 

 

 

hajmحجم : ۷٫۰۰ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم
download دانلود کیجن با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 17:56
محمد احمد کنخ

بازیابی ایمیل های از دست رفته با WGXe Email Recovery 1.0.2.1

WGXe Email Recovery

جایگاه ایمیل این روزها به یکی از نیازهای اصلی کاربران اینترنت تبدیل شده است و تقریبا هیج کاربری نمی توان یافت که حداقل یک آدرس ایمیل نداشته باشد . برخی برای مشاهده و دسترسی به ایمیل های خود از نرم افزار هایی که برای انجام این کار ساخته شده اند استفاده می کنند . این برنامه برای باز کردن یک ایمیل ابتدا آن را بر روی کامپیوتر دانلود کرده و سپس اقدام به نمایش آن می کنند . حال ممکن است که در این بین ایمیل بسیار مهمی برای شما فرستاده شده باشد و بر اثر بی توجهی آن را از دست داده باشید .

 

تنها کاری که تا قبل از معرفی نرم افزار WGXe Email Recovery می توانستید انجام دهید ، غصه خوردن بوده است اما اکنون می توانید غم و اندوه را از خود دور کرده و با چند کلیک ساده ایمیل های پاک شده تان را بازیابی کنید . این نرم افزار می تواند ایمیل های دارای فرمت های dbx و pst را بازیابی کرده  و یا تعمیر نمایید . کار با این برنامه به سادگی آب خوردن بوده و تنها کافیست تا پس از چند کلیک برای شروع پروسه صبر نمایید تا تمامی مراحل که انجام آنها به صورت خودکار است اتمام یافته و به گمگشته ی تان برسید . WGXe Email Recovery از حافظه ی های قابل حمل نظیر USB مموری و مموری کارت پشتیبانی کرده و توانایی انجام فرایند ریکاوری را در فرمت های NTFS ، FAT12 ، FAT16 و FAT32 را داراست .

 

 

 

hajmحجم : ۳٫۵۰ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 17:5
محمد احمد کنخ

Webcam Max 7.1.3.8 ساخت وبکم سرگرم کننده

Webcam Max

اکثر کاربران از نرم افزار های مسنجر به منظور سرگرمی و ایجاد لحظات شاد و مفرح استفاده می کنند . حال امروز قصد معرفی برنامه ای را برای شما داریم که با آن می توانید وبکم کامپیوترتان را به یک ابزار بسیار جالب تبدیل کنید . این نرم افزار که Webcam Max نام دارد به شما امکان اضافه کردن افکت ها و فریم های مختلف را به تصویر خروجی تان می دهد . به طور مثال اگر می خواهید چهره ی شما در کنار یک بازیگر معروف به نمایش در آید یا با افکت های مختلف تصویرتان را دگرگون کنید این برنامه کمک یارتان خواهد بود . Webcam Max که با پشتیبانی از پیغام رسان های MSN ، Yahoo ، Camfrog ، YouTube ، ICQ ، AIM ، Skype ، Paltalk ، ANYwebcam ، Stickam جایی را برای عیب و ایراد گیری باقی نمی گذارد از هر دو نوع وبکم یعنی مجازی و حقیقی نیز پشتیبانی می کند . علاوه بر کارهای ذکر شده امکان نمایش اسلاید شو و همچنین به تصویر کشاندن فیلم و تصاویر خودتان را نیز بیافزایید . نسخه ای که در دانلود کده فراهم نموده ایم به صورت پرتابل بوده و بدین معنی است که نیازی به نصب نداشته و می توانید با کپی کردنش بر روی فلش آن را همیشه همراه خود داشته باشید و در مکان های عمومی نظیر کافی نت ها نیز استفاده کنید .

 

 

 

hajmحجم : ۳۰٫۴۶ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 17:4
محمد احمد کنخ

SoftMaker Office Professional 2012

SoftMaker Office Professional 2012

اگر از مایکروسافت آفیس به دلیل حجم بالایی که از هارددیسک شما اشغال می کند و یا کندی ای که هنگام کار با آن برایتان به ارمغان می آورد ، خسته شده اید کافیست یک بار نرم افزار SoftMaker Office را تجربه کنید . این برنامه که می توان آن را به عنوان یکی از بهترین گزینه های موجود برای جایگزینی آن با Microsoft Office دانست با گردآوری کردن تمام بخش های مورد نیاز برای یک نرم افزار آفیس در یک جا می تواند شما را در رسیدن به اهداف خود در زمینه مشاهده و یا ساخت اسناد اداری نظیر پرونده های Word ، Excel ، Power Point و … یاری نماید . این نرم افزاری برای مهاجرت شما از مایکروسافت آفیس تمامی چاره ها را اندیشیده است که پشتیبانی کامل از پرونده های ساخته شده توسط ورژن های مختلف این برنامه نظیر ۲۰۰۳ ، ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ بخشی از آنها می باشد .

این نرم افزار که از ویندوز های اکس پی ، ویستا ، سون و ویندوز سرورهای ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ پشتیبانی می کند با استفاده کم از منابع سیستم می تواند شما را زودتر به اهدافتان برساند .

 

 

 

hajm حجم : ۲۶۷٫۵۹ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 17:1
محمد احمد کنخ

CloneDVD mobile 1.7.1.2 Beta تبدیل کننده فیلم ها برای موبایل

CloneDVD mobile

با پیشرفت تکنولوژی گوشی های کارامدی به بازار عرضه شده اند که دارای ویژگی هایی نظیر رزولوشن بالای تصاویر و حافظه های زیاد می باشند که هر فردی را وسوسه می کند تا به جای تماشای فیلم های مورد علاقه اش در کامپیوتر و یا سایر دستگاههای پخش در موبایل خود به نظار نشسته و لذت ببرند اما این راه با یک ناهمواری رو به روست و آن چیزی نیست جز عدم پشتیبانی فرمت ها . خوشبختانه برای رفع این مشکل نرم افزارهای تبدیل فرمت زیادی طراحی و ساخته شده اند که امروز قصد معرفی یکی از محبوب ترین های آنها را داریم .

این نرم افزار که CloneDVD mobile نام دارد یکی از محصولات شرکت نام آشنای Clone می باشد که همانند سایر نرم افزارهای این کمپانی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می تواند تمامی نیازهایی که در زمینه تبدیل فرمت ها دارید برطرف نماید . با استفاده از این نرم افزار خواهید توانست هر گونه فیلمی را که می خواهد در هر فرمتی ، در گوشی موبایل و یا دستگاه های پخش پرتابل نظیر PSP ، iPod ، iAudio و … ببینید . با در اختیار داشتن این نرم افزار دیگر هیچ گاه حسرت همخوانی نکردن فرمت فیلم مورد نظرتان با فرمت های پشتیبانی شده توسط دستگاه پخش خود را نخواهید خورد چرا که CloneDVD mobile با دستانی پر به خدمت شما در آمده و توانایی تبدیل هر فرمتی به فرمت های مخصوص پلیر های پرتابل را داراست . این نرم افزار که از محیطی کاربرپسند بهره مند است با به کارگیری تکنولوژی های استفاده شده از ساخت نرم افزار دیگر این شرکت با عنوان Elby’s CloneDVD و نیز پروژه ی اپن سورس FFmpeg ، موتور تبدیلی قدرتمند را به ارمغان آورده است که دارای سرعتی باورنکردنی می باشد .

 

 

 

hajm حجم : ۵٫۲۸ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 17:0
محمد احمد کنخ

آیروموزیک نرم افزاری پرطرفدار و محبوب با زبان فارسی می باشد که توسط آن می توانید جدیدترین آهنگ های روز را با یک کلیک دانلود کنید و یا به صورت آنلاین به موزیک ها گوش فرا دهید. این نرم افزار به خاطر همین قابلیتش نیست که محبوبیت خاصی را در میان کاربران اینترنتی به دست آورده است بلکه دارای ویژگی های جالبی می باشد که در زیر آن ها را برای شما فهرست کرده ایم :

- گوش دادن به آهنگ های جدید با کیفیت های مختلف

- دانلود جدیدترین موزیک ها ، ویدئوها و سریال ها با یک کلیک

- دانلود آهنگ با سرعتی بالا بدون نیاز به نرم افزار های جانبی

- قابلیت به اشتراک گذاری آهنگ ها با دوستانتان

- آپدیت نرم افزار به ورژن جدید به صورت خودکار

- جست و جو در میان آهنگ های موجود

- و … .

برای دانلود این نرم افزار فوق العاده حیاتی با یک کلیک کافی است به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 

 

دانلود جدیدترین آهنگ ها و سریال های روز با iromusic 2.1

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۶.۸ مگابایت

download رمز فایل : www.download0098.com

download منبع : دانلود



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 16:22
محمد احمد کنخ

نظرات (57)
بازدید : 11061890 بار
جدیدترین ورژن آنتی ویروس معروف و قدرتمند NOD32 Antivirus v6.0.306.0
| نسخه جدید  NOD32 Antivirus v6.0.306.0 جایگزین نسخه قبلی شد|
NOD32 نام یکی از محبوب ترین آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی قدرتمند دنیا ، محصولی از شرکت ESET کشور اسلوواکی است .نسخه جدید این آنتی ویروس در دو بخش مختلف ESET NOD32 Antivirus و ESET Smart Security منتشر شده که هر کدام یک سری ویژگی های خاص به همراه دارند .که در بخش ESET NOD32 Antivirus نرم افزار قادر خواهد بود تا سیستم شما را از هر گونه آلودگی ها از جمله : کرم ها ، ویروس ها ، تروجان ، نرم افزارهای جاسوسی و... و نفوذ هکرها محفوظ نگه دارد و در بخش ESET Smart Security امکاناتی دیگر از جمله دیوار آتش و آنتی اسپم و قسمت های کاربردی فراوانی تعبیه شده است که کاربر می تواند امنیت سیستم خود را در محیط اینترنت افزایش دهد.

 

ویژگی های نسخه  Final نرم افزار ESET NOD32 :

- دارا بودن بخش کنترلی والدین

- افزایش قدرت اسکن فایل ها

- بهبود در قسمت آنتی اسپم

- دیواره آتشین هوشمند

- حالت مخصوص بازی

- توابع پیشرفته HIPS
- استفاده کم از پردازنده و افزایش قابل توجه سرعت بالا آمدن آنتی ویروس

- قابلیت جدید اسکن کامپیوتر توسط شرکت Eset به صورت همزمان

- قابلیت جدید شناسایی ویروس های رسانه های اجتماعی همچون Facebook, Twitter و …

- دارای سیستم Gamer Mode جهت رفتن به خواب آنتی ویروس هنگام اجرای بازی ها

و...

 

 

دانلود ESET NOD32 Antivirus Trial 6.0.306.0 Final :

 

دانلود فایل دانلود Trial Vrsion -  نسخه ۳۲ بیتی– 64.5 مگابایت

دانلود فایلدانلود Trial Vrsion - نسخه ۶۴ بیتی– 70.5 مگابایت

 

 


 

پسوردپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع منبع

 



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 1:10
محمد احمد کنخ

دانلود Proxifier v3.15 – نرم افزار پروکسی برای کلیه ارتباطات اینترنتی

Proxifier free دانلود Proxifier v3.15   نرم افزار پروکسی برای کلیه ارتباطات اینترنتی

هنگام کار در یک شبکه، ممکن است با بسیاری برنامه های کاربردی برخورد کنید که از کار با سرورهای پروکسی پشتیبانی نمی کنند و این باعث می شود تا نتوان از آن ها در یک شبکه LAN استفاده نمود.
Proxifier نرم افزاری است که اجازه می دهد تا آن دسته از برنامه هایی که انجام کار توسط سرور های پروکسی را در یک شبکه پشتیبانی نمی کنند، تحت یک proxy server، اجازه دسترسی به شبکه را داشته باشند. به کمک این نرم افزار شما به راحتی قادر خواهید بود از تمامی نرم افزارهای دلخواه خود مانند مرورگرها، برنامه های ftp، بازی های شبکه، ICQ, IRC, Kazaa, telnet, ssh و… به وسیله یک proxy server و بدون این که تنظیم خاصی را درآن ها اعمال کنید، در شبکه استفاده کنید. یکی از ویژگی های قابل ذکر در Proxifier، حذف امنیت کاربر از طریق تغییر IP می باشد. این برنامه از اکثر برنامه های بررسی ایمیل نظیر Outlook, Eudora, Netscape و . . پشتیبانی می کند وشما می توانید با خیال راحت به ارسال و دریافت ایمیل های خود بپردازید. Proxifier از پروکسی سرورهای SOCKS v4, SOCKS v5, و HTTP پشتیبانی می کند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Proxifier:
- اجرای برنامه ها تحت شبکه و بدون نیاز به تنظیم کردن برنامه برای استفاده از سرور پروکسی
- دسترسی به اینترنت از طریق یک شبکه محلی محدود
- استفاده از سه نوع پروکسی سرور: SOCKS v4, SOCKS v5, و HTTP
- محافظت از اطلاعات شخصی شما به وسیله مخفی کردن IP شما
- نمایش اطلاعات مربوط به فعالیت های شبکه
- گزارش های دقیق در مورد خطاهای شبکه
- توانایی انجام تنظیمات تمام یوزرها در یک مرتبه
- و…

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کرده و سپس اجرا کنید.
2- فایل Keygen.exe را از درون پوشه Keygen اجرا کرده و شماره سریالی تولید کنید.
3- نرم افزار را با اطلاعات تولید شده توسط Keygen رجیستر کنید.

more دانلود Proxifier v3.15   نرم افزار پروکسی برای کلیه ارتباطات اینترنتیدانلود با لینک مستقیم   Download Direct Link
size.gif دانلود Proxifier v3.15   نرم افزار پروکسی برای کلیه ارتباطات اینترنتی حجم فایل : 3 MB  مگابایت
password.gif دانلود Proxifier v3.15   نرم افزار پروکسی برای کلیه ارتباطات اینترنتی رمز فایل :  www.98download.com
manba دانلود Proxifier v3.15   نرم افزار پروکسی برای کلیه ارتباطات اینترنتی نود و هشت دانلود



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 1:9
محمد احمد کنخ

Pidgin پیام رسانی جالب و قدرتمند می باشد که توسط آن می توانید به به شبکه های مختلف IM متصل شوید و به چت کردن با دوستان خود بپردازید.مسنجر فوق با پشتیبانی از طیف گسترده ای پروتوکل های پیام رسانی بهترین نرم افزار در زمینه ی چت می باشد.با نرم افزار فوق می توانید با چند آی دی مختلف وارد شوید و با دوستان یاهویی ، ام اس انی ، گوگل تالکی و …. خود به چت و گفت و گو بپردازید ! هم چنین می توانید به روم های Pidgin رفته و با افراد مختلف از کشورهای مختلف به گفت و گو بپردازید.

بری دانلود نسخه جدید و نهایی این نرم افزار از دانلود ۰۰۹۸ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

مسنجر قدرتمند و چند منظوره ی Pidgin 2.10.4

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۹ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 1:6
محمد احمد کنخ

Trillian Astra پیام رسانی قدرتمند ، زیبا و فوری می باشد که توسط آن می توانید با امکاناتی جالب به چت با دوستان خود بپردازید.این نرم افزار از تمام پروتکل ها نظیر Windows Live Messenger, AOL Instant Messenger, Yahoo Messenger, Google Talk, ICQ, Skype پشتیبانی می کند و آن را می توان کامل ترین مسنجر دانست.از ویژگی های دیگر این مسنجر می توان به چت صوتی ، انتقال فایل ، نمایش عکس ، ضبط تصویر ، چت روم های متعدد ، چت تصویری به صورت تمام صفحه ، پشتیبانی از بیشتر زبان ها ، پشتیبانی از sms ، پشتیبانی از پروکسی ، شکلک های بسیار جذاب ، پوسته ای متعدد و بسیار زیبا ، ارسال پیام های رمزی و … اشاره کرد.

هم اکنون می توانید آخرین ورژن این نرم افزار را از دانلود ۰۰۹۸ با یک کلیک دریافت کنید.

 

 

نسخه جدید مسنجر حرفه ای Trillian Astra 5.1 Build 19

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۱۹.۱ مگابایت

download رمز فایل : www.download0098.com

download منبع : دانلود



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 1:5
محمد احمد کنخ

ooVoo مسنجری کم حجم و جالب می باشد که با آن می توانید در هر نقطه ای از جهان با دوستان خود به راحتی ارتباط تصویری برقرار کنید. قابلیت جالب دیگری که این نرم افزار دارد ، این است که با آن می توانید یک کنفرانس ویدئویی را داشته باشید !

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار :

- برقراری تماس تلفنی با تلفن همراه یا تلفن ثابت

- اشتراک گذاری اسناد و تصاویر خود

- مدیریت دفترچه ی تماس

- ارسال دعوت نامه به دوستان

- قابلیت ارسال فایل های با حجم بالا تا ۲۵ مگابایت

- ارسال تبریک های ویدئویی به چند نفر در یک بار

 

 

مکالمه ی تصویری رایگان با نرم افزار ooVoo 3.0.11.47

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۱ مگابایت

download رمز فایل : www.download0098.com

download منبع : دانلود



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 1:53
محمد احمد کنخ

Nimbuzz از مسنجرهای محبوب و زیبایی است که بی شک بهترین و پرطرفدارترین نرم افزار چت از طریق موبایل می باشد که نسخه های مختلف آن با بروزرسانی های متوالی برای انواع سیستم عامل موبایل و کامپیوتر منتشر شده است.

امروز نیز نسخه ی جدید کامپیوتر این مسنجر پس از چندین ماه با بهینه سازی های مختلف منتشر شد و ما به عنوان اولین سایت ایرانی این مسنجر را برای شما قرار داده ایم.

همه ی شما با ویژگی ها و قابلیت های بی نظیر این مسنجر آشنا هستید.

 

از تغییراتی که در این ورژن نسبت به ورژن های قبلی صورت پرفته است می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

- گرافیکی شدن عوض کردن پنجره ها

- افزوده شدن قابلیت دعوت مخاطب تلفنی

- گسترده شدن تنظیمات با بروزرسانی های جدید

- امکان بلوکه کردن مخاطب های دلخواه و خارج کردن آنها از حالت بلوک

قابلیت تنظیم تغییر اتوماتیک حالت به “بیرون” پس از مدت زمان خاص غیرفعال بودن (از تنظیمات قابل تنظیم است)

- اضافه شدن دکمه ی سریع دسترسی به چت روم ها

- اضافه شدن دکمه ی “جست و جوی فهرست نیمباز” برای پیدا کردن دوستانتان از طریق در

دست داشتن ایمیل ، موبایل و …

برای دانلود این مسجر با لینک مستقیم از سرور دانلود ۰۰۹۸ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

Nimbuzz for pc

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۱۸ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 1:50
محمد احمد کنخ

Skype ۶.۱.۰.۱۲۹ یکی از بهترین و کار آمدترین مسنجرهای موجود می باشد که توسط آن می توانید به صورت رایگان ، تماس صوتی و تصویری با دوستان خود در هرجای جهان بپردازید .

این نرم افزار به دلیل ارائه ی ارتباط صوتی بالا و ویدئویی بسیار با کیفیت محبوبیت زیادی را در میان کاربران به دست آورده است. اسکایپ علاوه بر این قابلیت قابلیت های فوق العاده ای همچون رایگان بودن آن ، پشتیبانی از بیشتر زبان های دنیا توانسته است از رقبای خود پیشی بگیرد و به یک برنامه ی مفید و کاربردی تبدیل شود.

 

برخی از ویژگی های مسنجـر Skype ۶.۱.۰.۱۲۹ Final :

- برقراری تماس رایگان با هر کسی در هر نقطه از جهان

- ایجاد کنفرانس تلفنی رایگان تا چهار نفر

- تماس از طریق اسکایپ تا تلفن های عادی

- کیفیت صدای بسیار واضح و در حد عالی

- چت و گفتگو با ۱۰۰ نفر در گروه چت

 

هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه ی منتشر شده ی این مسنجر را با یک کلیک از دانلود ۰۰۹۸ دریافت کنید.

 

Skype

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۱۹ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 1:49
محمد احمد کنخ

Video2Webcam نرم افزاری ویژه است که میتواند در هنگام چت تصویری به جای نمایش تصویر وب کم ، ویدیو انتخابی شما را نمایش دهد. همچنین این نرم افزار میتواند در صورتی که حتی وب کم بر روی سیستم نصب نباشد به ارسال ویدیو جعلی اقدام کند. این نرم افزار با انواع مسنجرهای معروف نظیر Yahoo Messenger, Windows Live Messenger, Skype, Paltalk, ICQ, AIM سازگاری دارد و میتواند فایل های ویدیوی نظیر avi, asf, flv, mp4, mpeg, mpg, ram, rm, rmvb, wmv را برای طرف مقابل به جای تصویر وب کم پخش نماید. همچنین این نرم افزار میتواند به جای تصویر وب کم فایل های عکس را نیز نمایش دهد. سویپچ کردن آسان بین وب کم واقعی و تصویر ویدیوی ارسالی مسلما مورد نیاز کاربران خواهد بود که این نرم افزار امکان انجام این فرایند را به سادگی امکان پذیر نموده است. در هنگام ارسال تصاویر میتوانید کیفیت ویدیو ارسالی را تنظیم نمایید.

نرم افزار Video2Webcam

 

download دانلود

size حجم فایل : ۵.۴ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 1:49
محمد احمد کنخ

مسنجر IM+ تمامی نیازها و انتظارات شما از نرم افزارهای مسنجر را برآورده می کند. با استفاده از این برنامه می توانید به اکانت خود در اکثر سرویس دهنده های مسنجر مثل یاهو، گوگل تاک، ام اس ان، اسکایپ، فیسبوک، بیپ و… دسترسی داشته باشید و با دوستان خود چت کنید. در این نسخه از نرم افزار، مصرف باتری گوشی به حداقل رسیده، پیام های ارسالی در صورت قطع ارتباط اینترنت در صف انتظار قرار می گیرند، چند سرویس دهنده جدید اضافه شده، امکان گذاشتن پسورد ورود برای نرم افزار فراهم شده، مخاطبین می توانند در گروه هایی بر اساس اکانت ها دسته بندی شوند و… .

ویژگی های نسخه جدید:
- گزینه مرتب سازی و گروه بندی
- پشتیبانی از شکلک ها
- اضافه شدن خدمات جدید MeinVZ و Gadu-Gadu
- بهبود رابط کاربری
- اضافه شدن حالت خواب

این برنامه را می توانید به صورت رایگان از ادامه مطلب دانلود۰۰۹۸ دریافت کنید.

 

IM+

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۵.۱۹  مگابایت

size ورژن : برای اندروید ۲.۱ و بالاتر

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 1:41
محمد احمد کنخ

در پست امروز وبسایت دانلود۰۰۹۸ ،نرم افزاری قدرتمند از کمپانی Xilisoft جهت تبدیل فرمت حرفه ای فایل های ویدئویی را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.Xilisoft Video Converter نرم افزار مبدل قدرتمندی از سوی کمپانی معروف  Xilisoft میباشد که امکان تبدیل ویدیو به فرمت های ویدیویی معروف را برایتان امکان پذیر میکند.این نرم افزار به شما اجازه وارد کردن فایل هایی با فرمت های AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/MPEG-4 AVC, RM, MOV, XviD, 3GP, FLV, VOB (فرمت دیسک های دی وی دی), DAT (فرمت دیسک های VCD, SVCD) را میدهد تا آن ها با نهایت سرعت و بدون افت کیفیت به فرمت مورد نظر خود تبدیل کنید.ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار که در اکثر نرم افزارهای تبدیل فرمت مشاهده نمی شود قابلیت ویرایش و اعمال افکت های مختلف بر روی ویدئو ها می باشد.یعنی می توانید لوگو و افکت بر روی ویدئو های خود قرار دهید، زیرنویس های فیلم های خود را ویرایش یا تنظیم کنید و… همچنین این نرم افزار قابلیت تبدیل فیلم های دو بعدی به سه بعدی به صورت استاندارد را دارا می باشد. برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

نرم افزار مبدل ویدیو Xilisoft Video Converter

 

 ویژگی های نرم افزار Xilisoft Video Converter Ultimate :
- پشتیبانی از فرمت های AVI ، WMV ، MPEG ،DivX, MP4, H.264/MPEG-4 AVC, RM, MOV, XviD, 3GP, FLV و …
- تبدیل اختصاصی برای سازگاری کامل با دستگاه های PSP, PS3 iPod, iPhone, Apple TV, Zune, Archos, blackberry, iRiver PMP و …
- استخراج عکس از ویدیو و خروجی آنها به عنوان JPG، PNG، GIF، BMP، SWF.
- تبدیل تصاویر به فرمت های ویدیویی مانند AVI، FLV، SWF، MOV، ۳GP، WMV، و غیره.
- پشتیبانی از decoding و encoding فرمت های صوتی.
- پیش نمایشی از ویدیو در هنگام تبدیل و بعد از آن.
- ادغام بخش های مختلفی برای تبدیل.
- ایجاد پروفایل شخصی برای تنظیمات مورد علاقه و سهولت در کار.
- محاسبه کردن حجم خروجی فایل ها.
- تبدیل قسمتی از فیلم در اندازه و زمان خاص به فرمتی دیگر.
- دارا بودن قابلیت مکث،  توقف و ادامه در هنگام تبدیل.
- اصلاح کدک های ویدیویی و صوتی قبل از تبدیل.
- تبدیل دسته ای: شما میتوانید مجموعه ای از فایل ها را انتخاب کنید تا در یک زمان یا ترتیبی خاص ، تبدیل شوند.
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز.
- قابل حمل بودن.

download دانلود با لینک مستقیم

size حجم فایل : ۶۳ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 1:15
محمد احمد کنخ

Avast Antivirus Professional نرم افزار ضد ویروس قدرتمند و عالی برای افرادی می باشد که با اینترنت و فعالیت های آنلاین بیشتر سر و کار دارند و فعالیت های از قبیل فرستادن نامه های الکترونیکی و وبگردی وبسایت های معروف را بیشتر انجام می دهند.این نرم افزار آنتی ویروس، یکی از محصولات کمپانیAvast! بوده که سازنده آن شرکتی در کشور جمهوری چک در شهر Prague می باشد. این نرم افزار دارای یک موتور بسیار قدرتمند Antivirus و anti-spyware می باشد که برای مقابله، جستجو و حذف انواع فایل های مخرب مورد استفاده قرار میگیرد.از قابلیت های این نرم افزار می توان به سادگی کاربری آن اشاره نمود به گونه ای که چنانچه افراد با داشتن حداقل میزان دانش و مهارت در زمینه رایانه قادر به استفاده از برنامه و قابلیت های آن می باشند.همچنین امکانات دیگر این نرم افزار شامل حالت سفارشی سازی برنامه با توجه به نیاز های امنیتی کاربر، ایجاد یک محیط مجازی امن برای خرید های اینترنتی به منظور جلوگیری از سرقت اطلاعات حساب بانکی کاربران، دارا بودن امکان Sandbox برای گشت و گذار در اینترنت (شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، چت در برنامه های پیام رسان مانند Skype و …) و اجرای نرم افزارها در محیطی مجازی و خارج از کامپیوتر کاربر می باشد.
امکانات نرم افزار avast! Antivirus PRO v7.0.1466 Final :
- موتور برنده جایزه آنتی ویروس و ضد نرم افزار جاسوسی.
- موتور اسکن پیشرفته با محافظت کامل در برابر انواع ویروس ها ،‌ کرمها ، تروجانها و روت کیت ها و نرم افزارهای مخرب.
- محافظت ضد روت کیت بلادرنگ.
- استفاده از محیط کاربری بسیار ساده برای کاربران مبتدی.
- شبیه ساز کد برای شناسایی تهدیدهای مشکوک در محیط مجزا.
- استفاده از موتور اکتشافی برای شناخت تهدیدهای جدید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .


Avast_Antivirus_Pro_v7.0.1466_Final_www.download0098.com

- محیط کاربری پیشرفته برای کاربران حرفه ای.
- شناسایی برنامه های ناخواسته بالقوه.
- آنتی ویروس داخلی.
- آنتی روت کیت داخلی.
- محافظت از نرم افزار دربرابر غیر فعال شدن توسط برخی ویروسها.
- تنظیم نمودن برنامه برای شروع انجام عملیات اسکن.
- سپر رفتاری برای مشاهده و کنترل فعالیت رایانه شما برای بلاک نمودن و گزارش رفتارهای مشکوک.
- محافظ P2P و IM.

download دانلود با لینک مستقیم

size حجم فایل : ۱۱۵ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 1:13
محمد احمد کنخ

McAfee AVERT Stinger یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزارهای شناسایی و حذف بدافزارها و محصولی از کمپانی مکافی است که توسط آن قادر خواهید بود به آسانی و سریع سیستم خود را از وجود هرگونه کرم و ویروس پاک کنید.

نرم افزار فوق نیازی به نصب ندارد و با یک کلیک برروی ویندوزتان اجرا خواهد شد.

قدرت شناسایی این برنامه بسیار بالا می باشد و در کوتاه ترین زمان ممکن شما را از وجود هر بدافزاری در سیستمان باخبر می سازد که با یک کلیک آن ها را حذف کنید.

توجه داشته باشید که با منتشر شدن نسخه جدید این پست ویرایش و نسخه ی جدید قرار خواهد گرفت.

 

McAfee AVERT Stinger

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۱۰ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود



           
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 1:13
محمد احمد کنخ

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کنخ بروزترین دانلود و آدرس mohammadahmad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 222
بازدید کل : 11170
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1